Ta strona korzysta z cookies OK, rozumiem Więcej informacji

 
Szukaj Kod: Cena:
KATEGORIE

FAQ - pytania i odpowiedzi

Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?
Tak. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość wraz z kosztami dostawy. Jednak minimalna kwota zamówienia nie może być mniejsza niż 250zł brutto


Czas realizacji
Czas realizacji + czas dostawy = czas otrzymania zamówienia przez klienta.


Czas oczekiwania na zamówienie:
Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki.
czas kompletowania paczki + czas dostawy = termin otrzymania przesyłki
Towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania - większość wysyłamy w ciągu 24 godzin (liczą się dni robocze), w niektórych przypadkach potrzebujemy na to więcej czasu.


Dostępność towaru
szacunkowa ilość danego towaru w magazynie
Dostępność 0szt - tego towaru nie można kupić. Występuje jego chwilowy brak w magazynie.
Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności towarów znajdujących się w naszym sklepie. Niestety dochodzi czasem do sytuacji kiedy pomimo widocznej dostępności danego towaru nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, poinformujemy Państwa o tym mailem lub telefonicznie, lub przy dużych zamówieniach, jeśli to możliwe- zastąpimy brakujący towar podobnym, cenowo i jakościowo.


Czas dostawy
Czas od wysłania paczki z hurtowni do chwili jej doręczenia.
Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Jeżeli zamówienie realizowane będzie kurierem, prawdopodobnie potrwa ona 2-4 dni robocze. Jeśli dostawa realizowana będzie przez naszego Przedstawiciela Handlowego, lub Dostawcę Towaru- termin zależy od trasy danej osoby (zazwyczaj od dnia do tygodnia).


Dane osobowe
Rejestracja na naszej platformie candy.com.pl jest automatycznym wyrażeniem zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych naszej firmy. Co to oznacza?
Oznacza to że dane osobowe umieszczone w bazie danych firmy Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut związanych z realizacją zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.


Faktury i rachunki
Do każdej przesyłki dołączamy fakturę VAT.
Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce.


Dostępne formy płatności
Przy dostawie poprzez naszego Przedstawiciela Handlowego, lub Dostawcę istnieje możliwość płatności gotówkowej, lub terminowej (jeśli zostałą wcześniej ustalona z Przedstawicielem Handlowym). W przypadku wysyłki kurierskiej wymagana jest płatność przedpłątą na nasze konto bankowe, lub po kontakcie telefonicznym- za pobraniem.
Numer naszego konta bankowego:
28203000451110000003896770


Katalog papierowy
Czy istnieje wydrukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?
Nie. Są za to dostępne katalogi on-line. W formie papierowej drukujemy naszą gazetkę firmową.


Kontakt
Jak się z nami skontaktować?
Wszystkie uwagi, pytania, propozycje, skargi i pochwały prosimy kierować do:

Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut
ul. Stojałowskiego 6
35-120 Rzeszów
e-mail: sklep@candy.com.pl
tel: 690 356 113 w godz. 8.00-16.00 (pon.-pt.)


Liczba zamówionych towarów
Czy zamawiana liczba sztuk danego towaru jest ograniczona?
Nie.


Odbiór osobisty
Czy można odebrać zamówienie osobiście w siedzibie hurtowni?
Tak. Każde zamówienie można odebrać osobiście.


Potwierdzanie zamówienia
W chwili obecnej nie ma konieczności potwierdzania zamówień. Może zdarzyć się sytuacja, że pracownik sklepu zadzwoni do Ciebie w celu wyjaśnienia szczegółów zamówienia lub sprawdzenia jego autentyczności.


Prezent
Czy można złożone przeze mnie zamówienie wysłać jako prezent?
Przy płatności przelewem, możesz zrobić komuś prezent wysyłając zamówienie na jego adres. W tym celu na stronie z danymi osobowymi należy zaznaczyć odpowiednie pole i wpisać adres do wysyłki.


Rezygnacja z zamówienia
Czy można zwrócić zamówione towary?
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony a opakowanie jest nienaruszone. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek lub paragon fiskalny. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze otrzymasz przekazem pocztowym lub przelewem. Odsyłasz towar na swój koszt.


Uszkodzony towar
Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, odeślij go z powrotem jak najszybciej na adres naszej hurtowni. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek lub paragon fiskalny z opisem reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania produktu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
Adres, gdzie należy odesłać reklamację:

Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut
ul. Stojałowskiego 6
35-120 Rzeszów
z dopiekiem: sprzedaż internetowa


VAT
Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
Czy przy wysyłkach zagranicznych płaci się VAT?
Obecnie nie ma możliwości zwrotu tego podatku (lub pomniejszania ceny) przy sprzedaży i wysyłce zagranicznej.


Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Na prośbę klienta przekazaną telefonicznie możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane. 


Zwrot przesyłki
Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane wystarczy przysłać do sklepu e-mail, z informacją o rezygnacji z zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane - trzeba dokonać zwrotu paczki lub nie odbierać przesyłki od kuriera.

 
 

HURTOWNIA ZABAWEK CANDY KINGA KUT

  • ul. Stojałowskiego 6
  • 35-120 Rzeszów

  • DZIAŁ SPRZEDAŻY
  • tel.: 690 356 113
  • tel.: 660 610 307
  • tel.: 17 854 32 53

  • DZIAŁ ZAKUPU
  • tel.: 690 356 118
  • e-mail: hurtownia@candy.com.pl
projekt i realizacja: BigCom